Jak kupować?
Proces składania zamówienia w naszym sklepie jest bardzo łatwy.
Po wybraniu produktu i dodaniu go do koszyka, niezwykle intuicyjny system prowadzi Państwa przez proces rejestracji, wyboru sposobu płatności i rodzaju dostawy – resztę wykona dla Państwa nasz Sklepowy Team.
Jak złożyć zamówienie
- Wybierz produkt i dodaj go do koszyka przez kliknięcie ikony koszyka na stronie przeglądania produktów lub przycisku DO KOSZYKA na stronie produktu. Powtórz dla kolejnych produktów.
- Gdy wybrane produkty będą już w koszyku, przejdź do koszyka (prawy górny róg ekranu).
- Zaloguj się, załóż nowe konto, lub kontynuuj jako Niezalogowany, wypełniając pola zgodnie z instrukcją.
- MÓJ KOSZYK: Przejrzyj zawartość koszyka i dokonaj ewentualnych zmian, jak ilość czy pojemność.
- DOSTAWA: Wprowadź dane niezbędne do realizacji wysyłki, wybierz sposób dostawy (płatne z góry lub pobranie)
- PODSUMOWANIE I PŁATNOŚĆ: Zatwierdź zamówienie i dokonaj płatności (w przypadku wyboru opcji płatności z góry).
Czas realizacji zamówienia
Przy każdym produkcie dostępnym w sklepie internetowym dermaproject.pl umieszczona jest informacja o czasie jego realizacji. Czas ten liczony jest w dniach roboczych, począwszy od momentu skutecznego złożenia zamówienia.
Przesyłki dostarczają firmy INPOST, POCZTA POLSKA, PACZKA w RUCHU a czas dostawy krajowej to ok. 1-2 dni robocze. Termin otrzymania paczki to termin wysyłki określony przy produkcie + czas dostawy.
Koszty dostawy
Niezależnie od wyboru formy płatności koszty dostawy dla dostarczenia przesyłki na terenie Polski wynoszą:
- koszt zgodnie z wyborem dostawy przy zamówieniach o wartości mniejszej niż 299 zł,
- 0 zł lub koszt pobrania przy zamówieniach o wartości od 299 zł.
Formy płatności
Możliwe są następujące formy płatności:
- płatność online przez PayU
- wpłata bezpośrednia na rachunek:
Dermaproject 77 2490 0005 0000 4500 1493 9029 - płatność przy odbiorze (za pobraniem).
Aktualność cen w sklepie internetowym dermaproject.pl
Wszystkie ceny podane na stronie sklepu internetowego apart.pl są aktualne i są kwotami brutto.
Rabaty
Podczas rejestracji lub w Panelu Klienta (Moje Konto) podaj numer swojej karty ADC, system naliczy przysługujący Tobie rabat.
Rabaty tytyłem ADC nie łączą się z innymi rabatami.
Reklamacje
Reklamacja na produkt zakupiony od dermaproject.pl realizowana jest w sposób opisany w art. 7 Regulamin Sklepu Internetowego Dermaproject.pl.
W razie pytań czy jakichkolwiek wątpliwości służymy pomocą pod naszymi numerami telefonów 698 972 678 lub 509941608 lub odpowiemy pisemnie po otrzymaniu zapytania na adres: info@dermaproject.pl.